بیوگرافی و روابط محمدرضا گلزار

يکشنبه 13 مهر 1399
9:24
سارا

فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی مکانیک سیالات از دانشگاه آزاد است بجز بازیگری نوازنده گیتار، پرکاشن و خواننده می باشد و حالا مجری گری هم می کند

پدرش اهل تبریز و مهندس و مادرش تهرانی و خانه دار است

دو برادر بنام علی علیرضا مهندس رشته عمران و بردیا مترجم زبان انگلیسی و یک خواهر بنام آتوسا مترجم زبان آلمانی دارد و خودش فرزند سوم خانواده است

می گوید با افتخار تورک هستم و فامیلی ام گلزار آذری می باشد

از والیبال تا اسکی

والیبال را در زمان دبیرستان شروع کرد و در باشگاه های پارس خودرو، شیشه و گاز، پاس و دیهیم در پست توپ گیر بهترین بازیکن والیبال استان تهران بود

تنها والیبال نبود، بطور حرفه ای پیگیر اسکی بود و کارت مربیگری اسکی آلپاین را هم دارد

ورود به موسیقی

موسیقی را با مخالفت پدرش از سوم دبیرستان بصورت خود آمو با نواختن گیتار شروع کرد، مدتی بعد هم پیانو می زد، تا اینکه بعد از دانشگاه به عنوان نوازنده عضو گروه آریان شد

در این گروه مدت ها بعنوان نوازنده ارگ و پرکاش فعالیت می کرد

شاگرد اول

خانوادم دوست داشتند پزشک شوم، خودم هم فکرشو نمی کردم روزی موسیقی و هنر را حرفه ای دنبال کنم، اما درسم خوب بود و اسمم صدر همه اسامی شاگرد اولا بود

در کنکور دانشگاه آزاد رتبه 5 آوردم

رضا گلزار متولد : 1356/01/01 «سن : 41 سال»

محمدرضا گلزار جایزۀ بخش تجلیل دومین جشنوارۀ فیلم های ایرانی در تورنتو و تقدیرنامه بعنوان فیلمنامه‌ نویس و بازیگر برای فیلم شیش و بش «1389» در سومین جشنوارۀ فیلم‌ های ایرانی در تورنتو را در کارنامه دارد.محمدرضا گلزار اولین بار در سام و نرگس ایرج قادری دیده شد اینروزها آینه‌ بغل را در سینما دارد.

قد محمدرضا گلزار + اینستاگرام محمدرضا گلزار

بعد ازآن نیز در تبلیغات متعدد، از لباس‌ های برند گرفته تا تبلیغات مواد غذایی و غیره از این چهره محبوب استفاده شد اسـت. خود گلزار نیز یک استایلیست معروف بنام آهو سپانلو دارد کـه طراحی لباس‌ هایش در مراسم‌ها و جشنواره‌های مختلف اسـت.

ازدواج محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار در آستانه 40 سالگی همان‌ گونه مجرد اسـت. البته او بارها توسط شایعات مجازی و غیرمجازی ازدواج کرده و طلاق گرفته اسـت.

سن محمدرضا گلزار + عکس محمدرضا گلزار و همسرش

گلزار در مورد ازدواجش این‌چنین عنوان میکند در تمام این سال ها این رابه‌خوبی حس کرده‌ام کـه شهرت تا چـه اندازه مرا تنها کرده اسـت. بله با تمام وجودم این را حس کردم. ازدواج چیزی نیست کـه مـن تصمیم بگیرم. برای شخصی مثل مـن باید پیش بیاید و مـن خیلی برای این امر مصمم هستم.

علایق و زندگی شخصی محمدرضا گلزار

امین حیایی صمیمی‌ترین دوست هنری محمدرضا گلزار اسـت. گلزار طرفدار دو آتیشه بارسلونا و پرسپولیس اسـت و از دوستان ورزشی او میتوان بـه علی دایی اشاره کرد. نمی دانم تا چـه حد آوردن این مطلب در بیوگرافی لازم اسـت. اما از آنجایی کـه بدم نمی آید تعداد کلمات متنم بالا رود این را هم می‌آورم کـه ماکارونی و قورمه‌سبزی، غذا های موردعلاقه محمدرضا گلزار هستند.

عکس محمدرضا گلزار و بیوگرافی

راستش تقریباً همه ی مـا فکر می‌کردیم بعد از حوادث خونین صبح، مراسم کنسل می شود و شـما بدلیل رعایت مسائل امنیتی دریک مکان عمومی حاضر نمیشوید اما وقتی دیدیم شـما این شجاعت را داشتید، مـا هم آمدیم. واقعا شـما امشب بار دیگر نشان دادید هیچوقت یک ایرانی را نمیتوان تهدید کرد.

در ادامه مرور صفحه اینستاگرام محمدرضا گلزار

در آخر نیز مروری داریم بر صفحه اینستاگرامی محمدرضا گلزار و از فعالیت های مجازی او و همچنین پست هایی کـه بـه اشتراک میگذارد با خبر می‌شویم.

فیلم های محمدرضا گلزار

درود بمبیی بـه کارگردانی قربان محمدپور اولین پروژه مشترک ایران و سینمایی بالیوود بود.قسمت‌هایی از این فیلم در هندوستان و بـه همراه چند تن از بازیگران هندی تولید شد.کیومرث پوراحمد تهمینه میلانی سیروس الوند محمدحسین لطیفی و بهمن فرمان آرا دیگر کارگردانان مطرح سینمایی ایران‌اند کـه محمدرضا گلزار تجربه همکاری با آنان را داشته اسـت.

محمدرضا گلزار در شبکه نمایش خانگی

محمدرضا گلزار تا کنون در 3 اثر سریال حضور پیدا کرده کـه هر سه از شبکه نمایش خانگی توزیع‌شده‌اند. گلزار ازجمله بازیگرانی اسـت کـه هیچ فعالیت تلویزیونی در عرصه بازیگری نداشته اسـت. «ساخت ایران» مجموعه کمدی محمدحسین لطیفی، اولین زنجیره گلزار بود کـه سال 90 در قالب 18 قسمت توزیع شد. پروژه بعدی، عشق تعطیل نیست بـه کارگردانی بیژن بی‌رنگ پس از تولید ۵ قسمت متوقف شد.

زنجیره «عاشقانه» منوچهر هادی هم زنجیره پرطرفدار این روزها اسـت کـه در آن شاهدبازی محمدرضا گلزار درکنار بسیاری ستارگان دیگر هستیم. زوج قدیمی گزار-افشار بار دیگر دراین مجموعه درکنار هم قرارگرفته اسـت. دریافت یک میلیارد تومان برای پنج ماه بازی در زنجیره عاشقانه وی را جز چند بازیگر گران‌قیمت ایران کرده اسـت. البته رضا گلزار هیچ‌گاه بازیگر ارزان‌قیمتی نبوده اسـت.

محمدرضا گلزار و ورزش

سوپراستار خوش‌ قدوب الای سینمای کشور ایران والیبالیست حرفه‌ ای اسـت. از 6 سالگی والیبال را شروع کرده و سابقه بازی گروه‌ هایی ازجمله پارس‌اتومبیل شیشه و گاز و… را هم دارد.

برای خواندن مطالب بازیگرخبر را دنبال کنید.


[ بازدید : 39 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به رسانه نو است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]