بیوگرافی و زندگینامه سحر قریشی

يکشنبه 6 مهر 1399
15:54
سارا

آهنگ امید علومی و همسرش سحر قریشی

امید علومی خواننده پاپ به تازگی تک آهنگ جدید منتشر کرده است که در آن از صدای همسر صاحب نامش هم استفاده کرده است؛ سحر قریشی که اتفاقا هوادار بسیاری در سینمای ایران دارد.

این آهنگ «احوال بارون» نام دارد و سحر قریشی در آن دکلمه می کند.

امید علومی خواننده جوان ایرانی تا به حال دو آلبوم به نام های «بهونه» و «استرس» را روانه بازار کرده است و تک آهنگ های بسیار را منتشر کرده است.

هر چند در بازار موسیقی مدتی او کم کار بوده اما با انتشار این تک آهنگ و استفاده از صدای سحر قریشی در این آهنگ و همچنین تصویرش روی کاور این تک آهنگ نشان داده که می خواهد دوباره حضوری بیشتر در بازار موسیقی داشته باشد.

علومی:برای من در سن 17-18 سالگی اتفاق افتاد. وقتی بعد از چند تجربه آهنگسازی برای اولین بار یکی از کارها را خودم خواندم، آهنگ به سرعت پخش شد و آنقدر خوشحال بودم که به سرعت کارهای بعدی را ساختم. حس لذت بخشی بود؛ مثل حس قدرت بود که کارتان را دیگران می شنیدند. آن موقع در فضای زیرزمینی به سختی کار می کردیم و بعدها که بزرگ تر شدم، خواستم حرفه ای تر کار کنم و برای همین به دانشگاه رفتم و مدتی کار نکردم.

بیوگرافی امید علومی، همسر سحر قریشی

امید علومی متولد 23 آبان 1366 می باشد. امید علومی یکی از خواننده های جوان ایرانی است که تا امروز کارهای مجاز زیادی منتشر کرده است. از او تا کنون 2 آلبوم به نام "بهونه" و "استرس" منتشر شده است.

او جز بازیگران زن استقلالی است.

بخشی از گفتگویی خواندنی با امید علومی وسحر قریشی و همسرش

شما شایعه را رها نمی‌کنید یا شایعه دست از سرشما برنمی‌دارد؟

سحر قریشی: به نظرم این ویژگی شغل من است که با حاشیه همراه باشد. همه هنرمندان در هر عرصه‌ای چه بازیگری، چه خوانندگی و حتی بازیکنان عرصه ورزشی چون زندگی‌شان زیر ذره‌بین است دچار یک‌سری حواشی می‌شوند. از طرفی هرچه پیشرفت شما در کارتان بیشتر باشد، حاشیه‌های‌تان نیز بیشتر می‌شود.

این ماجرا، شما را در طی این سال‌ها دلزده نکرده است؟

سحر قریشی: اوایل بازیگری‌ام چرا، این اتفاق افتاد چون خیلی حساس بودم. تازه از یک محیط متفاوت وارد جامعه بازیگری به اسم سینما شده بودم که فکر می‌کردم همه همکارانم هستند. اصلا به این فکر نمی‌کردم که حتی از سوی آنها هم زیر ذره‌بین باشم. این مسئله حتی در زندگی شخصی‌ام تاثیر گذاشت چون روحیه‌ام با آن سازگار نبود اما الان اصلا برایم مهم نیست و رویش فکر نمی‌کنم. برای این حواشی وقت نمی‌گذارم و شاید همان بهتر که سایرین برای حاشیه‌های کاری‌ام وقت بگذارند.

این عکس و متن کافی بود تا شایعه ازدواج مجدد این بازیگر جوان رواج یابد اما نکته اینجاست که این عکس مربوط به بازی قریشی در فیلم سینمایی دریاکنار است و در اصل واقعیت خارجی ندارد.

بیوگرافی سحر قریشی بازیگر سینما و تلویزیون

تقریبا همه از ماجرای جنجالی برخورد عجیب سحر قریشی رفتگر مطلع هستند و ویدئوی آن را دیده‌اند. موج سنگین انتقادات و واکنش‌ها باعث شد سحر قریشی با انتشار پستی در اینستاگرامش درباره این موضوع توضیح دهد. اما یکی دیگر از اتفاقاتی که به دنبال راه افتادن این جنجال رخ داده، واکنش متفاوت هنرمندان به سحر قریشی و ایجاد فضای دوقطبی و دودستگی میان آنان است.

مخالفان: پرستویی و درخشانی

پرویز پرستویی که تقریباً به همه مسائل داغ فضای مجازی واکنش نشان می‌دهد، بنابر همان رویکرد و روشی که در صفحه شخصی‌اش دارد، درباره رفتار سحر قریشی نیز اظهارنظر کرد و در اینستاگرامش ضمن انتقاد از این بازیگر، نوشت: «به نظرم‌ ایشان باید به اون منطقه مراجعه کنه و رسما پای این پاکبان عزیزو ببوسه. حتی باید حکم کنند، این خانم یک روز کامل جای این پاکبان کار کنه، تا دیگه عبرت بشه و برای مزاح کردن راه دیگه‌ای پیدا کنه.» سام درخشانی هم با انتشار پستی، انتقادات تندی را علیه سحر قریشی مطرح کرد. او این بازیگر را «هنربند» خطاب کرد که با زدوبند بالا آمده و توهم هنرمند بودن دارد و در پایان نوشت: «به امید روزی که صفحه هنر از ننگ اسم آدمایی که دل مردم رو می‌شکونن پاک بشه

خبرداغ : جهت مالکیت سهام عدالت خود اینجا کلیک کنید | samanese.ir

حمایت با چاشنی کنایه و نصیحت

اما عده‌ای دیگر از هنرمندان، واکنش متفاوتی به ماجرا داشتند و با کنایه به عکس‌العمل پرویز پرستویی و سام درخشانی، به نوعی از سحر قریشی حمایت کردند. هانیه توسلی، مهراوه شریفی‌نیا، علی شادمان، مهدی کوشکی، ریحانه پارسا، امیر نوری، سیاوش خیرابی، فریبا نادری و نازنین فراهانی با انتشار پست‌هایی کنایه‌دار یا صریح، از اظهارنظر پرویز پرستویی و سام درخشانی اظهار تعجب کردند. آن‌ها در صفحات اینستاگرام خود دیگران را دعوت به قضاوت نکردن، رعایت انصاف و عیب‌پوشی کردند و واکنش دو چهره منتقد به ویژه درخشانی را نقد کردند. هرچند که تحقیر، توهین یا تشویق به جنجال علیه کسی که مرتکب خطایی مشابه اشتباه سحر قریشی شده اصلاً روش مناسبی برای نقد خطای او نیست اما اگر فرد دیگری غیر از یک هنرمند، چنین برخوردی با یک پاکبان داشت، در این صورت واکنش بازیگران چطور بود؟ آیا باز هم سکوت می‌کردند و از دیگران می‌خواستند ماجرا را خیلی جدی نگیرند؟ آیا اگر فرد دیگری غیر از یک بازیگر چنین شوخی نامناسبی با آن پاکبان داشت، موضع هنرمندان متفاوت نبود؟

شایعه ازدواج سحرقریشی واکنش تند برادرش را به همراه داشت

برادر خانم بازیگر به شایعه ازدواج سحر قریشی با مهدی طارمی واکنشی تند نشان داد ، استوری سپهر قریشی درباره شایعات امروز مبنی بر ازدواج خواهرش، سحر قریشی با مهدی طارمی را در ادامه شاهده می کنید.

واکنش سپهر قریشی به شایعه ازدواج مهدی طارمی و سحر قریشی

بیوگرافی سحر قریشی می گوید که او متولد ۶ دی ماه ۱۳۶۶ در تهران می باشد .او یک برادر کوچکتر از خود به نام سپهر دارد . وی بعد از ایفای نقش یلدا در سریال دلنوازان به شهرت رسید و با داریوش عزتی ازدواج کردند.اما پس از چندی طلاق گرفتند.

دوستی سحر قریشی و سمانه پاکدل

سحر قریشی درباره دوستی اش با سمانه پاکدل می گوید اگر بخواهم سمانه را تعریف کنم، خیلی حرف ها دارم که دوست دارم بگویم… خالصانه ترین حرفی که می خواهم بگویم این است که اگر پدر یک خانواده بودم که پسری داشتم، حتما سمانه را به زور برای پسرم می گرفتم چون که سمانه به شدت زن خانه است، بارها پیش آمده که من خیلی ناراحت بودم و شده که ساعت ۴ صبح به سمانه زنگ زدم.

من و سمانه هم خون نیسیتم ولی همدل هستیم. سمانه تنها همکاری است که توانستم در این مدت فعالیت، به او آنقدر اطمینان کنم که رازهای نگفته زندگی ام را به او بگویم و مطمئن هستم که این راز را فقط من و سمانه می دانیم. رازی که به سمانه می گویم مطمئن هستم حتی اگر با هم قطع رابطه هم بکنیم، از زبان دیگری نمی شنوم.

هیچ لذتی بالاتر از غذا خوردن نیست!

بیوگرافی سحر قریشی می گوید اهل رژیم غذایی هستم و از طرف پدر و مادر، ژن چاقی دارم. قدم ۱۷۰ سانتی‌متر و وزنم ۵۸ کیلوگرم است اما به شدت مواظب وزنم هستم. یک دوره‌ بود که خیلی ورزش می‌کردم اما الان وقت نمی‌کنم و فقط رژیم می‌گیرم و گریه می‌کنم. بعد از اینکه یک عالمه غذا می‌خورم کلی گریه می‌کنم… انگار در دنیا هیچ لذتی بالاتر از غذا خوردن نیست.

برای خواندن اخبار بازیگر مطالب را دنبال کنید.


[ بازدید : 41 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به رسانه نو است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]