عکس محمدرضا گلزار و همسرش

پنجشنبه 3 مهر 1399
13:58
سارا

محمدرضا گلزار از بازیگران پولساز سینمای ایران است . محمدرضا گلزارفیلم های درخشانی در کارنامه ی خود دارد . محمد رضا گلزار اکنون 42 سال سن دارد و متولد اول فروردین سال 1356 می باشد.محمد رضا گلزار در یک خانواده شش نفری متولد شده است و فرزند سوم خانواده است.پدر محمد رضا گلزار پرویز گلزار ،مهندس مکانیک و مادرش خانه دار می باشد،

بعد از انتشار عکسهایی از محمد رضا گلزار بازیگر محبوب ایرانی در اینستاگرامش در کنار دیا میرزا بازیگر هندی با واکنش های زیادی از سوی کاربران فضای مجازی مواجه شد. و شایعات زیادی مبنی بر ازدواج این دو ستاره سینما شکل گرفت .

محمدرضا گلزار متولد ۱ فروردین ۱۳۵۶ بازیگر سینما، نوازنده گیتار، خواننده، مجری و مدل آگهی‌های تبلیغاتی می باشد. محمدرضا گلزار فارغ التحصیل رشته مهندسی مکانیک از دانشگاه آزاد اسلامی می‌باشد. وی در تهران متولد شده ولی اصالت آذربایجانی و تبریزی است. این بازیگر مجرد بوده و عنوان کرده که با افتخار ترک است.

خانواده محمدرضا گلزار :

محمدرضا گلزار دو برادر به نام های علیرضا و بردیا دارد و خودش فرزند دوم خانواده است . علیرضا مهندس عمران و برادر کوچکترش مترجم انگلیسی می باشد. در خبرها آمده است که وی یک خواهر هم دارد ولی تابحال تصویرش در فضای مجازی منتشر نشده است. به همین دلیل خیلی جاها شایعه شده است که بخاطر اینکه محمدرضا گلزار خیلی غیرتی است دوست ندارد تصویر مادر و خواهرش در فضای مجازی منتشر شود.

محمدرضا گلزار در مصاحبات خود گفت : من روی اعضای خانواده ام متعصب و غیرتی ام و رضایت خانواده ام همیشه اولویتم بوده است. پدر محمدرضا گلزار اهل تبریز بوده و موافق ورود گلزار به عرصه بازیگری نبود. گلزار به دلیل مخالفت پدرش اولین فیلمش را پنهانی بازی کرد و با گذشت زمان پدر با قضیه بازیگر شدنش کنار آمد.

همسر محمدرضا گلزار :

محمدرضا گلزار در حال حاضر ازدواج نکرده و مجرد است. وی در سال ۹۵ و ۳۹ سالگی در مصاحبات خود گفت که تا آخر سال ۹۵ ازدواج خواهد کرد اما تا به امروز که ۴۱ سال سن دارد هنوز ازدواج نکرده و مجرد است.

نظر محمدرضا گلزار در مورد ازدواج :

گلزار در مصاحبه ای گفت: من همیشه به ازدواج فکر می کنم ولی به نظرم ازدواج یک قسمت است. وی در ادامه گفت :مادرم بیش از هر کسی علاقه‌مند است که ازدواج کنم، خود من نیز فکر می‌کنم تا حدودی دیر شده، اما موضوعی نیست که بتوانم دنبال آن بگردم و حقیقتاً سخت است. باید قبول کرد برای من سخت‌تر از یک آدم عادی است، به این خاطر باید مورد مناسبی پیدا شود.

سابقه فعالیت محمدرضا گلزار :

محمدرضا گلزار هنرمند خوب کشورمان با اینکه چند باری تا آستانهٔ بازی در فیلم‌های کارگردانانی چون بهرام بیضایی برای فیلم لبه پرتگاه، داریوش مهرجویی برای فیلم مهمان مامان، مسعود کیمیایی برای فیلم سربازان جمعه و ابراهیم حاتمی کیا برای فیلم دعوت پیش رفت اما هیچ‌کدام به نتیجه نرسید. و سرانجام در سال ۱۳۷۹ برای نخستین بار با فیلم سام و نرگس ساخته ایرج قادری برای نخستین بار بازیگری سینما را تجربه کرد. این درحالیست که قبل از آن در سال ۱۳۷۶ به عنوان گیتاریست با گروه آریان همکاری می کرد و مردم وی را در موزیک ویدئو های گروه آریان می دیدند.

فیلم سام و نرگس از جمله فیلم های پرمخاطب سینما شد و گلزار با اولین تجربه بازیگریش توانست در بین مردم دیده شود سپس با ایفای نقش در فیلم “شام آخر” اثر فریدون جیرانی همبازی هانیه توسلی و ثریا قاسمی شد. پس از آن در فیلم های زیادی از جمله زهر عسل، بوتیک، گل یخ، آتش بس حضور داشت و هر سال چند فیلم از وی در پرده سینما اکران می شد. علاوه بر بازیگری فیلنامه فیلم “شیش و بش” را گلزار نوشته است.

از سال ۱۳۹۰ تا ۱۳۹۵ دیگر هیچ فیلمی از محمدرضا گلزار اکران نشد و سرانجام با فیلم سینمایی ” سلام بمبئی ” به کارگردانی قربان محمدپور توانست به جایگاه قبلی و حتی بالاتر برسد.

برای خواندن بازیگرنیوز مطالب مارا دنبال کنید.


[ بازدید : 45 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به رسانه نو است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]