سحر قریشی و بیوگرافی کامل او

جمعه 21 شهريور 1399
12:08
سارا

نام خانوادگی: قریشی

تاریخ تولد: 1366/10/6

محل تولد : تهران

————————-

سحر قریشی در ششمین روز از دی ماه سال ۱۳۶۶ در تهران متولد شد. او بازیگر سینما و تلویزیون است و بازیگری را با فیلم سینمایی لج و لج بازی آغاز کرد.

سحر قریشی تنها یک برادر دارد و رنگ های مورد علاقه اش مشکی ، آبی و قرمز است طرفدار دو آتیشه استقلال است.

سحر قریشی دوست دارد هر چه زود تر به اوج برسد و این آینده را برای خود پیش بینی میکند. برای قریشی نوع پوشش و لباس خیلی اهمیت دارد . او حسین سهیلی زاده را مانند پدرش دوست دارد.

سحر قریشی سابقا همسر مهران اخوان ذاکری بود، این دو مدتی قبل طلاق گرفتند.

او در سال 1388 با بازی در فیلم لج و لجبازی به تهیه کنندگی آقای زبر دست و کارگردانی سیدمهدی برقعی وارد عرصه سینما شد.سحر قریشی توسط سارا خوئینی ها برای بازی در این فیلم انتخاب شد که سرآغاز ورود سحر قریشی به سینما و تلویزیون شد.

سحر قریشی پس از آن از طریق سیاوش خیرابی به سهیلی‌زاده معرفی شد و آقای سهیلی زاده برای نقش یلدا او را انتخاب کرد. او بعد از ایفای نقش یلدا در سریال دلنوازان به شهرت رسید.

سحر قریشی متولد ۶ دی ۱۳۶۶ در تهران بازیگر سینما ، تلویزیون و تئاتر می باشد. وی بعد از ایفای نقش یلدا در سریال دلنوازان به شهرت رسید. اولین کار بازیگری سحر قریشی بازی در فیلم لج و لج بازی به کارگردانی سید مهدی برقعی بود. وی سابقا همسر مهران ذاکری بود، این دو مدتی قبل طلاق گرفتند تحصیلات سحر قریشی تا مقطع دیپلم است.

سحر قریشی در یک خانواده ی کم جمعیت متولد شد و تنها یک برادر به نام سپهر دارد. مادر سحر قریشی ندا افشار نام دارد و همیشه مشوق سحر در عرصه بازیگری می باشد. سحر قریشی با تنها برادرش رابطه ی خیلی خوب و عاطفه دارند.

همسر سحر قریشی :

سحر قریشی یک ازدواج ناموفق با مهران ذاکری داشت و پس از آن مدتی با امید علومی نامزد بود اما به ازدواج نرسید. شایعات زیادی در مورد ازدواج سحر قریشی در رسانه های اخبار بازیگر منتشر می شود اما در حال حاضر وی به طور رسمی هیچ خبری از ازدواج خود منتشر نکرده است.

دلیل طلاق سحر قریشی :

همسر اول سحر قریشی با این مصاحبه دلیل جدایی اش از سحر قریش را بازگو کرد : همیشه به نیکی از من یاد کرده و در چند مصاحبه اش در نشریات مختلف گفته اگر همسرم اراده کند یا اجازه ندهد دیگر بازی نمی کنم و هنرپیشگی را تا جایی ادامه می دهم که به زندگی شخصی ام لطمه وارد نشود.

همسرم همواره مشوق و پشتیبانم بوده است. اما اکنون دیگر من موافق بازیگری همسرم نیستم. پس از پخش سریال دلنوازان از شبکه سه که باعث شهرتش شد رفتارش تغییر کرد و اکنون شش ماه است که من از ایشان خبری ندارم!

سابقه فعالیت سحر قریشی :

به گفته خودش از کودکی به بازیگر علاقمند بوده است و بعد از اینکه کارتون ها و برنامه های کودک را نگاه می کرده است ، کارهای شخصیت های کارتونی و کودک را تقلید می کرده است. از دوران دبیرستان حرفه ای تر به بازیگری نگاه کرده است و وارد عرصه تئاتر شده است.

از طریق یکی از آشنایان همسر سابقش ( مهران اخوان ذاکری ) ترغیب می شود که برای فیلم سینمایی لج و لج بازی تست بدهد و در سال ۱۳۸۸ برای بازی در این فیلم قبول می شود. پس از بازی در این فیلم توسط سیاوش خیرابی برای بازی در نقش یلدا به سهیلی زاده معرفی می شود.

برای بازی در نقش یلدا تست می دهد و قبول می شود و همین سرآغاز موفقیتش در عرصه بازیگری می شود. بعد بازی در نقش یلدا مشهور می شود و تقریبا برای تمام مردم ایران شناخته شده می شود که بعد از آن در فیلم های سینمایی زیادی ایفای نقش کرده است.

سحر قریشی و جواد عزتی در نمایی از فیلم همه چی آرومه :

در خلاصه داستان فیلم همه چی آرومه آمده است که سه جوان خوش گذران به خاطر عروسی دوستشان ابی تصنیم می‌گیرند با او سفری مجردی کنند؛ ولی قبل از این کار نوعی قارچ می‌خورند که آغشته به مواد مخدر است و این کار باعث می‌شود آنها فردا خودشان را در جزیرهٔ کیش ببینند.


برچسب ها: سحر قریشی ,
[ بازدید : 40 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به رسانه نو است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]